Frequently asked questions (FAQ)
Under this heading, you will find a set of answers to frequently asked questions. In the event that you do not find an answer to your question, we invite you to contact us.
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In each product, click on Size Chart below the Add to Cart button. In the How to Measure? tab you will find instructions on how to measure for each garment, then in the Size Charts tab you can find the size you need.
*It's important to refer to the size chart for each product, the clothes are not exchangeable and not refundable.
You can also view the short instructional video by clicking Here to find the right size for you.
Nous offrons une garantie de 90 jours contre tout défaut de fabrication. Veuillez écrire directement à cette adresse courriel : serviceclient@arseno.qc.ca ou appelez-nous au 1 877 562-0831, poste 100 (des photos vous seront demandées).
Dans un cas de défaut de fabrication, nous prenons en charge les frais de livraison. Nous nous chargerons de remplacer le vêtement ou de vous rembourser si l'échange n'est pas possible.
Toute erreur doit être signalée à notre service à la clientèle dans les 7 jours suivant la réception du vêtement.
Veuillez écrire directement à cette adresse courriel : retours@arseno.qc.ca ou appelez-nous au 1 877 562-0831, poste 100.
Dans un cas d'erreur de notre part, nous prenons en charge les frais de livraison. Nous nous chargerons de remplacer le vêtement ou de vous rembourser si l'échange n'est pas possible.
Référez-vous au tableau Delivery time higher. If you have any further questions about delivery, you can call customer service at 1 (877) 562-0831, extension 100.
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Example of a password that would work well : ToyotaCorolla!2021 ou CélineDion1234$
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